ZAKRĘT K. WARSZAWA

Główna Księgowa / Główny Księgowy – Kierownik Zespołu Księgowego

Miejsce pracy: Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa – Wesoła, Zakręt
Zakres obowiązków
  • praktyczna, samodzielna obsługa Spółki w zakresie przygotowywania, naliczania i księgowania list płac (umowy o pracę, umowy cywilno - prawne), w tym znajomość zagadnień i przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i świadczeń pracowniczych. W powyższym zakresie bieżąca współpraca z działem kadr oraz innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,
  • przygotowywanie pełnych rozliczeń Spółki z budżetem w zakresie PIT, ZUS, PFRON, itp., w tym rozliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków, Z-3, RP-7, obsługa programu PŁATNIK (zgłaszanie, deklaracje rozliczeniowe, korekty ZUS), przygotowywanie raportów ZUS, przygotowanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT 11, PIT4R),
  • bieżąca obsługa spraw księgowo-finansowych firmy,
  • odpowiednia kwalifikacja transakcji i zdarzeń gospodarczych, dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
  • ewidencja transakcji z kontrahentami, pracownikami, instytucjami finansowymi (bankami, faktorami) i instytucjami budżetowymi oraz uzgadnianie sald z nimi, dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald księgowych oraz uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
  • sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby kierownictwa lub czynne uczestnictwo w ich przygotowaniu
  • koordynacja procesu miesięcznego, kwartalnego, półrocznego i rocznego zamknięcia ksiąg,
  • współpraca przy zamknięciu księgowym i podatkowym miesiąca,
  • wsparcie działu księgowego i innych działów firmy w sprawach bieżących.
Wymagania
  • znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń,
  • umiejętność obsługi programów księgowych, płacowych, ZUS Płatnik (mile widziana znajomość programu Asseco Softlab, PSKP),
  • minimum 3 - letnie doświadczenie w spółce prawa handlowego na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości (mile widziane doświadczenie w wykonywaniu zadań we wszystkich obszarach obsługi księgowej podmiotów prowadzących działalność handlową, produkcyjną i usługową na rynku krajowym i rynkach zagranicznych),
  • doświadczenie przy obsłudze i ewidencji księgowej faktoringu mile widziane,
  • dobra znajomość obsługi komputera (m.in. znajomość pakietu MS Office - Excel, Word, Outlook),
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem pracy,
  • rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • pracowitość i systematyczność, motywacja do realizacji postawionych celów,
  • odpowiedzialny stosunek do wykonywanych zadań i kreatywne rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi pracownikami firmy,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, pozytywne podejście do życia i pogoda ducha,
  • wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym.
  • Mile widziane - znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
  • pracę w stabilnej (35 lat działalności) i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • pomoc koleżanek i kolegów z działu podczas wdrożenia w obowiązki oraz wsparcie w bieżącej pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • szkolenia dostosowane do potrzeb stanowiska.
  • Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W CV prosimy o umieszczenie klauzuli KLAUZULA
Jeżeli chcecie Państwo brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych to również prosimy o umieszczenie klauzuli KLAUZULA