Samodzielna / Samodzielny Księgowa / Księgowy – Specjalista ds. płac
Miejsce pracy: Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa – Wesoła, Zakręt
Zakres obowiązków
praktyczna, samodzielna obsługa Spółki w zakresie przygotowywania, naliczania i księgowania list płac (umowy o pracę, umowy cywilno - prawne), w tym znajomość zagadnień i przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i świadczeń pracowniczych. W powyższym zakresie bieżąca współpraca z działem kadr oraz innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,
przygotowywanie pełnych rozliczeń Spółki z budżetem w zakresie PIT, ZUS, PFRON, itp., w tym rozliczanie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków, Z-3, RP-7, obsługa programu PŁATNIK (zgłaszanie, deklaracje rozliczeniowe, korekty ZUS), przygotowywanie raportów ZUS, przygotowanie rocznych rozliczeń podatkowych (PIT 11, PIT4R),
bieżąca obsługa spraw księgowo-finansowych firmy,
odpowiednia kwalifikacja transakcji i zdarzeń gospodarczych, dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
ewidencja transakcji z kontrahentami, pracownikami, instytucjami finansowymi (bankami, faktorami) i instytucjami budżetowymi oraz uzgadnianie sald z nimi, dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald księgowych oraz uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby kierownictwa lub czynne uczestnictwo w ich przygotowaniu
koordynacja procesu miesięcznego, kwartalnego, półrocznego i rocznego zamknięcia ksiąg,
współpraca przy zamknięciu księgowym i podatkowym miesiąca,
wsparcie działu księgowego i innych działów firmy w sprawach bieżących.
Wymagania
znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń,
umiejętność obsługi programów księgowych, płacowych, ZUS Płatnik (mile widziana znajomość programu Asseco Softlab, PSKP),
minimum 3 - letnie doświadczenie w spółce prawa handlowego na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości (mile widziane doświadczenie w wykonywaniu zadań we wszystkich obszarach obsługi księgowej podmiotów prowadzących działalność handlową, produkcyjną i usługową na rynku krajowym i rynkach zagranicznych),
doświadczenie przy obsłudze i ewidencji księgowej faktoringu mile widziane,
dobra znajomość obsługi komputera (m.in. znajomość pakietu MS Office - Excel, Word, Outlook),
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem pracy,
rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
pracowitość i systematyczność, motywacja do realizacji postawionych celów,
odpowiedzialny stosunek do wykonywanych zadań i kreatywne rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi pracownikami firmy,
zaangażowanie w wykonywaną pracę,
łatwość nawiązywania kontaktów, pozytywne podejście do życia i pogoda ducha,
wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym.
Mile widziane - znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
pracę w stabilnej (35 lat działalności) i dynamicznie rozwijającej się firmie,
przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
pomoc koleżanek i kolegów z działu podczas wdrożenia w obowiązki oraz wsparcie w bieżącej pracy,
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
szkolenia dostosowane do potrzeb stanowiska.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W CV prosimy o umieszczenie klauzuliKLAUZULA
Jeżeli chcecie Państwo brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych to również prosimy o umieszczenie klauzuliKLAUZULA