prowadzenie i księgowanie dokumentów z tytułu rozliczeń serwisowych z kontrahentami,
opracowywanie dokumentów i przygotowywanie rożnych zestawień i raportów,
archiwizacja dokumentów księgowych,
współpraca z osobami z pozostałych działów firmy (np. marketing, sprzedaż),
udział w procesie zamknięcia miesiąca oraz wsparcie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych.
Wymagania
wykształcenie kierunkowe lub ukończony kurs z zakresu rachunkowości i podatków,
praktyczna znajomość podstawowych zagadnień finansowo-księgowych, przepisów o rachunkowości,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
umiejętność obsługi komputera (w tym pakietów biurowych MS Office - w szczególności Excel),
umiejętność współpracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
chęć realizacji rozwoju zawodowego w zakresie związanym z rachunkowością i podatkami, otwartość na poszerzanie wiedzy i pogłębianie praktycznych kompetencji,
motywacja do realizacji postawionych celów, zdolność analitycznego myślenia, dociekliwość, kreatywne rozwiązywanie problemów,
zaangażowanie w wykonywane obowiązki, systematyczność, dokładność i rzetelność.
Mile widziane - znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy
pracę w spółce notowanej na GPW w Warszawie, o stabilnej pozycji rynkowej, która stosuje w praktyce zasady odpowiedzialności społecznej i środowiskowej,
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (urlop macierzyński), na okres dwóch lat z możliwością przedłużenia umowy i pracy na stałe,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska, posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
możliwość rozwoju kariery w obszarze księgowości i finansów,
wsparcie i rozwój pod okiem doświadczonych księgowych,
szkolenia dostosowane do potrzeb stanowiska,
przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
możliwość pracy od zaraz.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W CV prosimy o umieszczenie klauzuliKLAUZULA
Jeżeli chcecie Państwo brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych to również prosimy o umieszczenie klauzuliKLAUZULA