ZAKRĘT K. WARSZAWA

Samodzielna/-y Księgowa/-y

Miejsce pracy: Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa – Wesoła, Zakręt
Zakres obowiązków
  • wprowadzanie dokumentów księgowych (w tym m.in wyciągów bankowych, dokumentów zakupu) do systemu finansowo-księgowego,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, rachunkowym,
  • uzgadnianie rozbieżności pomiędzy fakturami/ korektami zakupu a dokumentami magazynowymi,
  • rozliczanie i uzgadnianie sald z kontrahentami (wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności),
  • rozliczenie transakcji WNT/ WDT/ Import/ Export, rozliczanie transakcji w walutach obcych, rozliczanie różnic kursowych,
  • ewidencja rozliczeń z pracownikami,
  • prowadzenie i księgowanie dokumentów z tytułu rozliczeń serwisowych z kontrahentami,
  • opracowywanie dokumentów i przygotowywanie rożnych zestawień i raportów,
  • archiwizacja dokumentów księgowych,
  • współpraca z osobami z pozostałych działów firmy (np. marketing, sprzedaż),
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca oraz wsparcie przy sporządzaniu sprawozdań finansowych.
Wymagania
  • wykształcenie kierunkowe lub ukończony kurs z zakresu rachunkowości i podatków,
  • praktyczna znajomość podstawowych zagadnień finansowo-księgowych, przepisów o rachunkowości,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi komputera (w tym pakietów biurowych MS Office - w szczególności Excel),
  • umiejętność współpracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • chęć realizacji rozwoju zawodowego w zakresie związanym z rachunkowością i podatkami, otwartość na poszerzanie wiedzy i pogłębianie praktycznych kompetencji,
  • motywacja do realizacji postawionych celów, zdolność analitycznego myślenia, dociekliwość, kreatywne rozwiązywanie problemów,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki, systematyczność, dokładność i rzetelność.
  • Mile widziane - znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy
  • pracę w spółce notowanej na GPW w Warszawie, o stabilnej pozycji rynkowej, która stosuje w praktyce zasady odpowiedzialności społecznej i środowiskowej,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (urlop macierzyński), na okres dwóch lat z możliwością przedłużenia umowy i pracy na stałe,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska, posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
  • możliwość rozwoju kariery w obszarze księgowości i finansów,
  • wsparcie i rozwój pod okiem doświadczonych księgowych,
  • szkolenia dostosowane do potrzeb stanowiska,
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • możliwość pracy od zaraz.
  • Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W CV prosimy o umieszczenie klauzuli KLAUZULA
Jeżeli chcecie Państwo brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych to również prosimy o umieszczenie klauzuli KLAUZULA