Miejsce pracy: Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa – Wesoła, Zakręt
Zakres obowiązków
bieżąca obsługa spraw księgowo-finansowych firmy,
odpowiednia kwalifikacja transakcji i zdarzeń gospodarczych, dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
ewidencja transakcji z kontrahentami, pracownikami, instytucjami finansowymi (bankami, faktorami) i instytucjami budżetowymi oraz uzgadnianie sald z nimi,
dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald księgowych oraz uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby kierownictwa lub czynne uczestnictwo w ich przygotowaniu,
współpraca przy zamknięciu księgowym i podatkowym miesiąca,
wsparcie działu księgowego i innych działów firmy w sprawach bieżących,
praktyczna obsługa w zakresie przygotowania i księgowania list płac (umowy o pracę, umowy cywilno - prawne), w tym znajomość zagadnień i przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i świadczeń pracowniczych oraz pełne rozliczanie Spółki w tym zakresie z budżetem (PIT, ZUS, itp.) – umiejętność wymagana w przypadku jednej z zatrudnianych osób, wiec doświadczenie w tym zakresie będzie dodatkowym atutem przy wyborze kandydata.
Wymagania
minimum 3 - letnie doświadczenie w spółce prawa handlowego na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości (mile widziane doświadczenie w wykonywaniu zadań we wszystkich obszarach obsługi księgowej podmiotów prowadzących działalność handlową, produkcyjną i usługową na rynku krajowym i rynkach zagranicznych),
praktyczna znajomość przepisów podatkowych (w szczególności w zakresie podatków CIT, PIT, VAT, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy,
znajomość ustawy o rachunkowości
umiejętność naliczania wynagrodzeń w oparciu o praktyczną znajomość przepisów kodeksu pracy, przepisów podatkowych i o ubezpieczeniach społecznych,
doświadczenie przy obsłudze i ewidencji księgowej faktoringu mile widziane,
umiejętność obsługi programów księgowych, płacowych, ZUS Płatnik (mile widziana znajomość programu Asseco Softlab, PSKP),
dobra znajomość obsługi komputera (m.in. znajomość pakietu MS Office),
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem pracy,
rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
pracowitość i systematyczność, motywacja do realizacji postawionych celów,
odpowiedzialny stosunek do wykonywanych zadań i kreatywne rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi pracownikami firmy,
łatwość nawiązywania kontaktów, pozytywne podejście do życia i pogoda ducha,
wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym.
znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
możliwość rozwoju kariery w obszarze księgowości i finansów,
przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
szkolenia dostosowane do potrzeb stanowiska,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W CV prosimy o umieszczenie klauzuliKLAUZULA
Jeżeli chcecie Państwo brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych to również prosimy o umieszczenie klauzuliKLAUZULA