ZAKRĘT K. WARSZAWA

Samodzielna/-y Księgowa/-y

Miejsce pracy: Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa – Wesoła, Zakręt
Zakres obowiązków
  • bieżąca obsługa spraw księgowo-finansowych firmy,
  • odpowiednia kwalifikacja transakcji i zdarzeń gospodarczych, dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
  • ewidencja transakcji z kontrahentami, pracownikami, instytucjami finansowymi (bankami, faktorami) i instytucjami budżetowymi oraz uzgadnianie sald z nimi,
  • dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald księgowych oraz uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
  • rozliczenie transakcji WNT/ WDT/ Import/ Export, rozliczanie transakcji w walutach obcych, rozliczanie różnic kursowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, PFRON
  • sporządzanie zestawień i analiz na potrzeby kierownictwa lub czynne uczestnictwo w ich przygotowaniu,
  • współpraca przy zamknięciu księgowym i podatkowym miesiąca,
  • wsparcie działu księgowego i innych działów firmy w sprawach bieżących,
  • praktyczna obsługa w zakresie przygotowania i księgowania list płac (umowy o pracę, umowy cywilno - prawne), w tym znajomość zagadnień i przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i świadczeń pracowniczych oraz pełne rozliczanie Spółki w tym zakresie z budżetem (PIT, ZUS, itp.) – umiejętność wymagana w przypadku jednej z zatrudnianych osób, wiec doświadczenie w tym zakresie będzie dodatkowym atutem przy wyborze kandydata.
Wymagania
  • minimum 3 - letnie doświadczenie w spółce prawa handlowego na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości (mile widziane doświadczenie w wykonywaniu zadań we wszystkich obszarach obsługi księgowej podmiotów prowadzących działalność handlową, produkcyjną i usługową na rynku krajowym i rynkach zagranicznych),
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych (w szczególności w zakresie podatków CIT, PIT, VAT, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy,
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • umiejętność naliczania wynagrodzeń w oparciu o praktyczną znajomość przepisów kodeksu pracy, przepisów podatkowych i o ubezpieczeniach społecznych,
  • doświadczenie przy obsłudze i ewidencji księgowej faktoringu mile widziane,
  • umiejętność obsługi programów księgowych, płacowych, ZUS Płatnik (mile widziana znajomość programu Asseco Softlab, PSKP),
  • dobra znajomość obsługi komputera (m.in. znajomość pakietu MS Office),
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem pracy,
  • rzetelność, sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • pracowitość i systematyczność, motywacja do realizacji postawionych celów,
  • odpowiedzialny stosunek do wykonywanych zadań i kreatywne rozwiązywanie problemów we współpracy z innymi pracownikami firmy,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, pozytywne podejście do życia i pogoda ducha,
  • wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym.
  • znajomość języka angielskiego.
Zapewniamy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju kariery w obszarze księgowości i finansów,
  • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • szkolenia dostosowane do potrzeb stanowiska,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności.
  • Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W CV prosimy o umieszczenie klauzuli KLAUZULA
Jeżeli chcecie Państwo brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych to również prosimy o umieszczenie klauzuli KLAUZULA