Stale rozwijamy także ofertę dla sektora biznesowego i publicznego w zakresie komputerów i serwerów (własnej
produkcji, jak i innych producentów). Serwery, komputery NTT Business i AIO swoimi parametrami dorównują
produktom czołowych globalnych marek, a niektóre zastosowane w nich rozwiązania, stanowiące wartość dodaną
produktów NTT System, są wręcz unikatowe na rynku, co znajduje potwierdzenie w uznaniu klientów, o czym
świadczą m.in. realizowane przez nas dostawy do Wojska Polskiego (Inspektorat Uzbrojenia), polskich sądów,
Izb Administracji Skarbowej czy Komendy Głównej Policji. Komputery AIO oferują wszechstronność zastosowań
i co istotne są energooszczędne oraz tanie w eksploatacji. Naszą propozycją jest bardzo szeroki wachlarz
konfiguracji, nie spotykany do tej pory oraz krótki czas realizacji zamówień. Dokładamy starań aby dostarczać
klientom zamówione przez niech konfiguracje komputerów najpóźniej w ciągu 48 godzin od dnia złożenia
zamówienia. Spółka wspomaga również swoją wiedzą zagranicznych producentów sprzętu IT,
w dostosowaniu ich produktów do wymagań rynku polskiego.
NTT System SA, poza wspomnianymi wyżej komputerami i urządzeniami mobilnymi, kontynuuje rozszerzanie
oferty innych grup produktowych pod markami własnymi, w tym m.in. materiałów eksploatacyjnych - tuszy
i tonerów pod marką PRINTT, środków czyszczących pod marką CleaNTT, power-banków i uniwersalnych
zasilaczy do komputerów pod marką NTTpower, pamięci flash pod marką NTTdrive i wspomnianych już
wcześniej akcesoriów komputerowych, w tym dla graczy pod marką HIRO. Wprowadziliśmy także do oferty NTT
Lokalizator (Tracker) – przydatny gadżet do odnajdywania różnorakich „zgub” i innych zastosowań.
Rozpoczęliśmy sprzedaż naszego nowego produktu – rozwiązania w zakresie Smart Home – systemu do
automatycznego otwierania za pomocą smartfonu bram, furtek oraz drzwi o nazwie Blue Bolt
http://www.bluebolt.pl/. System ten jest stale rozbudowywany o nowe funkcjonalności i zdobywa uznanie
klientów, co przekłada się na rosnące przychody z jego sprzedaży.
Równocześnie w Grupie Kapitałowej NTT System S.A. prowadzone są prace nad komputerem do zastosowań
specjalnych w zakresie obronnym, wojskowym.
Rozszerzanie gamy grup produktowych w ramach marek własnych jest realizacją planów Spółki, związanych
z rozwojem portfolio produktów własnych.
NTT System to także dostarczanie usług klientom. Spółka stale rozszerza ofertę w zakresie usług produkcyjno-
montażowych oraz serwisowych (np. montażu i serwisu komputerów). Świadczymy również usługi wynajmu
sprzętu komputerowego i innych towarów, znajdujących się w naszej ofercie.
W zakresie dystrybucji NTT System sprzedaje głównie produkty renomowanych międzynarodowych
producentów takich jak Lenovo (komputery, notebooki, ultrabooki, tablety, smartfony Motorola, AIO, akcesoria),
Microsoft (oprogramowanie, konsole, gry i akcesoria), Intel (procesory, płyty główne, dyski SSD), HP (notebooki,
akcesoria), AMD (procesory), MSI (płyty główne, monitory, notebooki, desktopy, nettopy/platformy), Vivo
(smartfony), Oppo (smartfony), Realme (smartfony), OnePlus (smartfony), Huami (smartwatche Amazfit).
W zakresie akcesoriów komputerowych i pozostałego sprzętu trzon oferty NTT System S.A. stanowią produkty
Microsoft, Lenovo, HP, Targus, Fujitsu, Sony, Gigabyte, Asus, TP-Link, Mercusys, Gembird, Team Group, ,
Orvaldi, Tucano, Gamdias, Kingston (HyperX), Amazon (Kindle - przenośne urządzenie do czytania książek
elektronicznych i e-gazet), Samsung, Xiaomi, Doogee, Peach (produkty biurowe), Canon, Blaupunkt (telefony i
produkty Smart Home), LG, Siemens, BenQ, Linkword, Caseking, Supermicro, Iiyama, Motorola, ZTE.
W segmencie sprzedaży do biznesu i sektora publicznego dostrzegamy ożywienie. Coraz więcej ogłaszanych jest
przetargów oraz spływa zapytań ofertowych. Nie są to duże postępowania. Aby wykorzystać to ożywienie staramy
się jak najlepiej dostosować do potrzeb naszych klientów w zakresie oferty i obsługi. Dedykowany ku temu Dział
Projekt w NTT System S.A., powstały z połączenia Działów Klienta Kluczowego i Działu Zamówień Publicznych,
ma za zadanie intensyfikację ww. działań i rozbudowę sieci partnerskiej oferującej produkty własne NTT System,
uzupełnione ofertą dystrybucyjną. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów.
Pracujemy jednocześnie nad optymalizacją oferty dla klientów z segmentu reseller, e-tail i retail. Chcemy aby była
ona maksymalnie atrakcyjna zarówno dla dużych podmiotów, jak i tych mniejszych. To samo tyczy się klientów
zagranicznych. Klient, który zwiąże się z nami na dłużej może liczyć na indywidualne podejście, asystę i wsparcie
biznesowe.
Przebudowujemy i rozbudowujemy kanały sprzedaży B2B i B2C oraz rozwijamy komunikację z użytkownikami
naszych produktów za pomocą społecznościowych kanałów informacyjnych.
Pierwsze zmiany w tym zakresie zostały wprowadzone, np. sklep z produktami Amazfit https://amazfitpolska.pl/,
serwis dla graczy - http://hiro.com.pl/ , serwis dla partnerów biznesowych - https://online.ntt.pl/, czy też nowa
strona www.ntt.pl . Jednocześnie oferujemy naszym partnerom i rozbudowujemy w oparciu o ich potrzeby nowe
narzędzia e-commerce, które mogą pozwalają im jeszcze bardziej dostosować się do potrzeb klientów.
Spółka pracuje nad wprowadzeniem do oferty nowych linii dystrybucyjnych. Podpisaliśmy umowy dystrybucyjne
z firma Oppo – jednym z największych światowych producentów smartfonów, OnePlus – marką smartfonów
segmentu Premium, Realme i Vivo - jednymi z najpopularniejszych marek smartfonów na świecie. Trwają
negocjacje dotyczące kolejnych umów.
Nie wykluczamy także rozszerzenia oferty dystrybucyjnej o zupełnie nowe obszary, w których dotychczas
nie działaliśmy. Jednocześnie NTT System istotnie rozszerzyła ofertę smartfonów i komputerów.
Współpracujemy z wiodącymi operatorami telekomunikacyjnymi w Polsce – Plus, Play, Orange i T-Mobile.