NTT System podpisało umowę dystrybucyjną z OnePlus – chińską marką smartfonów. W ofercie polskiego partnera znajdą się początkowo dwa modele.
- Marka OnePlus w Polsce wkracza na rynek za pośrednictwem NTT System jako jedynego dystrybutora – informuje Grzegorz Kania, pełnomocnik zarządu ds. urządzeń mobilnych.
Marka OnePlus powstała w 2013 r. NTT informuje, że w Europie zarówno na zachodzie jak i w CEE pod względem popularności znajduje się na czwartym miejscu segmentu premium. Według danych Counterpoint w 2018 r. OnePlus miało 2 proc. udziałów w światowym rynku smartfonów premium (tj. w cenie od 400 dol. w górę), co dawało mu 5 pozycję w rankingu.
- Marka OnePlus w Polsce wkracza na rynek za pośrednictwem NTT System jako jedynego dystrybutora – informuje Grzegorz Kania, pełnomocnik zarządu ds. urządzeń mobilnych.
Marka OnePlus powstała w 2013 r. NTT informuje, że w Europie zarówno na zachodzie jak i w CEE pod względem popularności znajduje się na czwartym miejscu segmentu premium. Według danych Counterpoint w 2018 r. OnePlus miało 2 proc. udziałów w światowym rynku smartfonów premium (tj. w cenie od 400 dol. w górę), co dawało mu 5 pozycję w rankingu.