NTT SYSTEM S.A.
Władze spółki
ZARZĄD NTT SYSTEM S.A.
Prezes Zarządu – Pan Tadeusz Kurek
Wiceprezes Zarządu – Pan Jacek Kozubowski
Wiceprezes Zarządu – Pan Witold Markiewicz
Wiceprezes Zarządu – Pan Marcin Olszewski
ŻYCIORYSY CZŁONKÓW ZARZĄDU NTT SYSTEM S.A.
Tadeusz Kurek – Prezes Zarządu
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
(dawniej Wydział Elektroniki PW), uzyskał tytuł magistra inżyniera elektronika na
kierunku Telekomunikacja.
Przebieg kariery zawodowej:
1983 - 1984 Asystent Instytut Geofizyki PAN.
1984 - 1985 Konstruktor Zakłady Wytwórcze Urządzeń Telekomunikacyjnych.
1985 - 1987 Asystent Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN.
1987 - 1988 Handlowiec Comp Sp. z o.o.
1988 - 1989 Wiceprezes Zarządu Adata Sp. z o.o.
1989 - 2006 Prezes Zarządu NTT System Sp. z o.o.
2004 Prezes Zarządu NTT System S.A. ( dawniej NTT Nowy System S.A.)
2016 Członek Rady Nadzorczej Tryboń TPPI Spółka Akcyjna.
W 2006 roku został uhonorowany przez Magazyn Computer Reseller News tytułem
„Postać Rynku IT roku 2005”.
Jacek Kozubowski – Wiceprezes Zarządu
Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Szkoły Głównej Handlowej ( dawniej Szkoła
Główna Planowania i Statystyki ), uzyskał tytuł magistra ekonomii na kierunku Ekonomika Pracy i Polityka Społeczna.
Przebieg kariery zawodowej:
1981 - 1989 Główny Ekonomista, Kierownik Działu Ekonomicznego Zakład Budowlano-Remontowy
Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej Osiedle Młodych.
III - X 1989 Kierownik Działu ADATA Sp. z o.o.
1989 - 2006 Wiceprezes Zarządu NTT System Sp. z o.o.
1999 - 2006 Prezes Zarządu NTT System Transport Sp. z o.o.
2004 Wiceprezes Zarządu NTT System S.A.
Witold Markiewicz – Wiceprezes Zarządu
Absolwent Akademii Górniczo Hutniczej, uzyskał tytuł magistra inżyniera chemika na kierunku Energochemiczne Przetwórstwo Węgla.
Przebieg kariery zawodowej:
1979 - 1985 Mistrz zmiany Wydziału Chemicznego, Kierownik zmiany Wydziału Pieców
Koksowniczych , Kierownik I Oddziału Pieców Koksowniczych Huta im. Sędzimira w Krakowie.
1985 - 1986 Właściciel warsztat stolarski.
1987 - 1989 Specjalista ds. technicznych Intester S.A.
1990 - 1991 Dyrektor Sprzedaży Intester S.A.
1991 - 1992 Specjalista ds.marketingu Qumak International.
1993 - 1994 Dyrektor Dystrybucji Qumak International.
1994 - 1997 Dyrektor Handlowy DTK Computer Polska Sp. z o.o.
1997 - 2003 Dyrektor Generalny DTK Computer Polska Sp. z o.o.
2003 - 2006 Dyrektor Działu Zamówień Publicznych NTT System Sp. z o.o.
2004 Wiceprezes Zarządu NTT System S.A.
Marcin Olszewski – Wiceprezes Zarządu
Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie, uzyskał tytuł magistra ekonomii na kierunku specjalność Finanse i bankowość
Przebieg kariery zawodowej:
1999-1999 Datrontech Polska - Dyrektor Zarządzający
2000-2003 - Ingram Micro Polska sp. z o.o - Dyrektor Finansowy
2003-2013 – Regionalny Dyrektor Finansowy na Europę Wschodnią i Krajowy Dyrektor Finansowy na Polskę w okresie
2003-2017 - Fujitsu Regionalny Dyrektor Zarządzający na Europę Wschodnią i Krajowy Dyrektor Zarządzający na Polskę
2017-2020 – HP Inc.- Dyrektor Zarządzający w HP Inc. Polska
2022- obecnie - PEAK DM Consulting Ltd - właściciel
Rada Nadzorcza X kadencji (2022 – 2024)
Przewodniczący Rady Nadzorczej – Pan Tomasz Jacygrad
Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej – Pan Grzegorz Kurek
Sekretarz Rady Nadzorczej – Pan Janusz Cieślak
Członek Rady Nadzorczej – Pan Davinder Singh Loomba
Członek Rady Nadzorczej - Pan Andrzej Rymuza
Członek Rady Nadzorczej - Pani Magdalena Sagała
ŻYCIORYSY CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ
Tomasz Jacygrad - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Pan Tomasz Jacygrad jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie kierunek Finanse i Bankowość, studiował również na Singapore Management University.
Pan Tomasz Jacygrad ma ponad 15-letnie doświadczenie w sektorze finansowym w zakresie inwestycji oraz bankowości inwestycyjnej zdobyte podczas pracy w funduszach private equity oraz firmach doradczych. Swoją karierę rozpoczynał w 2007 roku w dziale doradztwa finansowego Deloitte, gdzie zajmował się projektami z zakresu wycen i doradztwa transakcyjnego. Następnie pracował przy projektach M&A w firmie doradczej CAG. Od 2010 do 2015 roku związany z branżą private equity (Penta Investments oraz Innova Capital), w tym czasie był członkiem zespołu odpowiedzialnego m.in. za inwestycję w spółkę Wirtualna Polska. Obecnie doradza spółkom w obszarze rozwoju organicznego/M&A, restrukturyzacji, optymalizacji finansowej.
Przebieg kariery zawodowej:
2007-2009: Associate / Deloitte Advisory
2009-2010: Senior Analyst / CAG
2010-2012: Investment Analyst / Penta Investments
2012-2015: Associate / Innova Capital
2016 – obecnie: inwestor i doradca
Członek Rad Nadzorczych:
Wirtualna Polska S.A. / ATM S.A. / HDOmedical Sp. z o.o. / Iglokrak Sp. z o.o.
Grzegorz Kurek – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Pan Grzegorz Kurek jest absolwentem kierunku Rachunkowość i finanse Szkoły Głównej Handlowej specjalność „Międzynarodowe Rynki Finansowe".
Przebieg kariery zawodowej:
2014 Prezes Zarządu spółki „MGW Nieruchomości”(dawniej KUREK I TRYBOŃ) spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
2017 Członek Rady Nadzorczej spółki „Cherrypick Games S.A.”
Janusz Cieślak - Sekretarz Rady Nadzorczej
Pan Janusz Cieślak jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.
Jest również absolwentem :
– Podyplomowego Studium Handlu Zagranicznego.
– Podyplomowego Studium Służby Zagranicznej.
– Podyplomowego Studium dla Dyrektorów Zarządzających Zasobami Ludzkimi.
Pan Janusz Cieślak posiada uprawnienia (egzamin państwowy) dla kandydatów na Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa.
Przebieg kariery zawodowej:
1965 – 1973 Handlowiec CHZ CIECH Warszawa.
1973 – 1978 Sekretarz Naukowy Podyplomowego Studium Służby Zagranicznej.
1979 – 1981 Charge d’ Affaires – Radca Handlowy Polskiej Ambasady w Rangunie – Birma.
1982 – 1987 Dyrektor – Polsko – Singapurska Spółka Handlowa „POLSIN”.
1987 – 1991 Charge d’ Affaires – Radca Handlowy Polskiej Ambasady w Singapurze.
1992 – Biuro Promocji Zagranicznej Krajowej Izby Gospodarczej – przygotowanie powołania Polskiego Centrum Handlu i Promocji w Londynie.
1992 – 1995 Dyrektor – Polskie Centrum Handlu i Promocji – Londyn – Wielka Brytania.
1996 – 1999 Dyrektor Biura Kadr i Szkolenia – Spółka CIECH S.A w Warszawie.
1999 – 2000 Doradca Prezesa Spółki – Ciech S.A. w Warszawie.
2001 – 2010 Wiceprezes Stowarzyszenia Polski Klub Biznesu.
2007 – 2013 Wiceprezydent Stowarzyszenia Europejski Klub Biznesu z siedzibą w Niemczech.
2012 Prezes Stowarzyszenia Europejski Klub Biznesu – Polska z siedzibą w Warszawie.
Pan Janusz Cieślak jest członkiem Komitetu Audytu Spółki IV kadencji, spełnia kryterium niezależności w rozumieniu Art. 129 ust.3 Ustawy z dnia 11 maja 2017 roku o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1302)oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości lub badania sprawozdań finansowych.
Davinder Singh Loomba – Członek Rady Nadzorczej
Pan Davinder Singh Loomba jest absolwentem Technicznej Uczelni Sang Nila Utama General w Singapurze (uzyskał Certyfikat of Examination „0” Level - odpowiednik polskiego licencjatu).
Przebieg kariery zawodowej:
1978 - 1984 Kontroler Techniczny Armia Singapuru.
1985 - 2000 Partner/Właściciel Lincoln Computers.
1992 Prezes Zarządu Maharaja Sp. z o.o. w likwidacji.
2016 Wspólnik Ganesh Platinum Towers.
Andrzej Rymuza – Członek Rady Nadzorczej
Pan Andrzej Rymuza jest absolwentem Technikum Łączności w Warszawie.
Przebieg kariery zawodowej:
1992 - 1994 Inżynier serwisowy systemów UNIX w ICL Poland LTD.
1995 - 2000 Inżynier systemowy baz danych oraz Dyrektor handlowy odpowiedzialny za rynek telekomunikacyjny Sun Microsystem Poland Sp. z o.o.
2000 - 2006 Dyrektor Handlowy EMC Computer System Poland Sp. z o.o.
2006 - 2016 Wiceprezes Zarządu WASKO S.A.
2017 Wicedyrektor Generalny WASKO S.A.
2017 Przewodniczący Rady Nadzorczej COIG S.A.
Pan Andrzej Rymuza jest członkiem Komitetu Audytu Spółki IV kadencji, nie spełnia kryterium niezależności w rozumieniu Art. 129 ust.3 Ustawy z dnia 11 maja 2017 roku o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. poz.1089 z pozn.zm), posiada wiedzę i umiejętności z zakresu branży, w której działa Spółka.
Magdalena Anna Sagała - Członkini Rady Nadzorczej
Pani Magdalena Anna Sagała jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej specjalności Metody Ilościowe oraz Systemy informatyczne; Marketing i Zarządzanie oraz Uniwersytetu Warszawskiego specjalność Informatyka.
Pani Magdalena Anna Sagała posiada uprawnienia biegłego rewidenta.
Przebieg kariery zawodowej:
2001-2002 Analityk-programista w Sybase Polska Sp. z o.o.
2002-2005 Specjalista do spraw aplikacji globalnych Information Systems International Mars Inc. w Masterfoods Polska Sp. z o.o./ Mars Polska Sp. z o.o.
2006-2007 Specjalista w departamencie finansów w Masterfoods Polska Sp. z o.o./ Mars Polska Sp. z o.o.
2007-2011 Ekspert w dziale Controllingu i Zarządzania Ryzykiem Volkswagen Bank Polska S.A.; Oficer do spraw strategii Volkswagen Bank Polska S.A.
2011-2013 Manager w dziale Controllingu Volkswagen Bank Polska S.A.
2013-2016 Dyrektor Rachunkowości Volkswagen Bank Polska S.A.
od 2009 Prezes Zarządu Finite Kancelaria Rachunkowa Sp. z o.o.
2020-2022 Dyrektor Finansowy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
od 2024 Doradca ekonomiczny Rzecznika Praw Dziecka
Pani Magdalena Anna Sagała jest przewodniczącą Komitetu Audytu Spółki IV kadencji, spełnia kryterium niezależności w rozumieniu Art. 129 ust.3 Ustawy z dnia 11 maja 2017 roku o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. poz.1089 z pozn.zm) oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości lub badania sprawozdań finansowych.