Reklamacje spedycyjne
Warunki uznania reklamacji spedycyjnych:
Uprzejmie informujemy naszych Klientów, że:
Stosowane przez nas rodzaje zabezpieczeń przesyłek:
Taśma zabezpieczająca lub Bezbarwna taśma zabezpieczająca
Taśma strepująca z nadrukiem.
W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości w przesyłce( w postaci np. uszkodzenia zabezpieczeń,
uszkodzenia jednostki transportowej, uszkodzenia zawartości przesyłki, braku częściowego bądź całkowitego towaru), prosimy
o sporządzenie protokołu ze szczegółowym opisem stanu zabezpieczeń oraz stwierdzonych rozbieżności i uszkodzeń dostarczonego towaru.
Prosimy również o sporządzenie w miarę możliwości dokumentacji fotograficznej.
Sporządzony protokół należy przesłać mailem na adres: logistyka@ntt.pl bądź faksem na numer 22 77 36 299.
- Podstawą rozpatrzenia reklamacji dostawy towaru jest protokół szkodowy przewoźnika, podpisany przez kuriera.
Stosowane przez nas rodzaje zabezpieczeń przesyłek:
- Niebieska taśma z białym napisem: NTT System® Kontrola Bezpieczeństwa Zawartości.
- Plastikowe taśmy strepujące z napisem: NTT System® spięte metalową klamrą
- Folia opakowaniowa
Taśma zabezpieczająca lub Bezbarwna taśma zabezpieczająca
Taśma strepująca z nadrukiem.
Sporządzony protokół należy przesłać mailem na adres: logistyka@ntt.pl bądź faksem na numer 22 77 36 299.