Serwis komputerów z logo EPEAT
Komputery stacjonarne serii:
NTT Business W 900A
Komputer All in One:
NTT Business WA 900W
Notebook:
NTTBook B15
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.epeat.net
GWARANCJA I ROZSZERZENIE GWARANCJI
Spółka zapewnia usługi serwisowe i wsparcie techniczne dla swoich produktów. Produkty NTT System S.A. zarejestrowane w bazie EPEAT posiadają trzy letni okres gwarancyjny licząc od daty sprzedaży, w ramach, której Spółka oferuje usługę naprawy i wymiany przez co najmniej 3 lata od daty sprzedaży. Możliwy jest wykup dodatkowej gwarancji wydłużającej okres ochronny komputera z 36 miesięcy do 72 miesięcy.
W celu wykupienia dodatkowej gwarancji prosimy o kontakt pod adresem mailowym: epeat@ntt.pl
Ogólne warunki Gwarancji
CZĘŚCI ZAMIENNE
W celu zwiększenia trwałości i wydłużenia okresu użytkowania produktów zarejestrowanych w bazie EPEAT Spółka NTT System S.A. zapewnia dostępność w ciągu 5 lat od zakończenia produkcji danej partii serii komputerów NTT Business W 900A, komputerów All in One NTT Business WA 900W oraz notebooków NTTBook B15 następujące kategorie części zamiennych (części o identycznych, równoważnych lub lepszych parametrach niż oryginalne):
- Komputer stacjonarny: procesor, płyta główna, dysk twardy, pamięć operacyjna RAM, obudowa, zasilacz, okablowanie, peryferia
- Komputer All in One: procesor, płyta główna, dysk twardy, pamięć operacyjna RAM, obudowa, zasilacz, okablowanie, karta bezprzewodowa, peryferia;
- Notebook: dysk twardy, pamięć operacyjna RAM, zasilacz, kabel zasilający
Części zamienne dostępne są w NTT System S.A.
Aby zamówić części zamienne lub uzyskać dodatkowe informacje, prosimy o kontakt pod adresem mailowym: epeat@ntt.pl
Jeżeli użytkownik zdecyduje się na samodzielną wymianę podzespołów komputera, może przeprowadzić tą operacje po uzyskaniu pisemnej zgody oraz pod zdalnym nadzorem Serwisu Centralnego producenta. W tym celu użytkownik musi skontaktować się z Serwisem Centralnym NTT System S.A.
Niektóre części urządzenia mogą być naprawiane, wymieniane lub modernizowane wyłącznie przez Serwis Centralny NTT System S.A. lub jej autoryzowanych partnerów serwisowych. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt e-mail: epeat@ntt.pl
W przypadku produktów zasilanych akumulatorami / bateriami np. notebooków, w celu wymiany akumulatora / baterii prosimy o kontakt z Serwisem Centralnym NTT System S.A. pod adresem mailowym epeat@ntt.pl.
Jeżeli akumulator / bateria jest uszkodzony a notebook objęty gwarancją Spółka nie pobiera żadnych opłat za wymianę akumulatora / baterii. Gwarancja nie obejmuje zużycia wynikającego z normalnego użytkowania.
Jeżeli akumulator / bateria zostały uszkodzone a notebook nie jest objęty gwarancją, w NTT System S.A. można dokonać wymiany akumulatora / baterii za dodatkową opłatą.
Prosimy, pamiętać, że uszkodzenia wynikające z przeprowadzenia nieodpowiedniej konserwacji urządzenia bez autoryzacji NTT System S.A. nie są objęte gwarancją na dany produkt.
BATERIE I AKUMULATORY
Produkty Spółki NTT System S.A. zarejestrowane w bazie EPEAT mogą być wyposażone w baterie, które użytkownicy mają możliwość wymienić po zakończeniu okresu ich użytkowania.
W przypadku, gdy produkty wyposażone są w akcesoria, takie jak klawiatury, myszy itp., zasilane bateriami alkalicznymi (np. AA, AAA), instrukcje o wymianie tych baterii znajdują się w instrukcji obsługi danego urządzenia. Wymienne baterie alkaliczne są powszechnie dostępne w sprzedaży detalicznej. Należy poddać je recyklingowi zgodnie z obowiązującymi przepisami.