ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Zasady przesyłania zapytań ofertowych
1. Zapytania powinny być przesyłane w formacie MS Office (*.doc, *.xls) lub OpenOffice (*.sxw, *.sxc), nie mogą zawierać wyłącznie samej specyfikacji technicznej. Dopuszczalne jest przesłanie SIWZ faksem lub w formacie PDF lub JPEG. Prosimy o nie przysyłanie niekompletnych skanów SIWZ.
2. Jeżeli oferta ma być w określonym formacie lub zawierać tabele porównawcze itp. to należy je przysłać w formie elektronicznej.
3. W zapytaniu należy umieścić następujące informacje:
* nazwa użytkownika końcowego
* klient (partner, integrator) i jego referencje
* termin złożenia ofert
* termin realizacji
* wymagany okres gwarancji
* wymagane certyfikaty i oświadczenia
* dodatkowe informacje wg. uznania zamawiającego
4. Należy określić pracownika NTT opiekującego się danym klientem. Ustala on z klientem warunki realizacji, kredyt, transport, termin płatności, wystawia fakturę itp.
5. Zapytania należy przesyłać najpóźniej 3 – 4 dni robocze przed terminem złożenia ofert. W szczególnych wypadkach, dopuszczalne są odstępstwa od tego terminu – po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.
6. Wyniki otwarcia ofert należy niezwłocznie przekazać do DZP – jest to szczególnie istotne ze względu na organizację zamówień podzespołów potrzebnych do realizacji przetargu.