Serwis On-Site
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom oraz odpowiadając na szereg zapytań do nas kierowanych, zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę naszych usług serwisowych, o usługę naprawy, realizowaną bezpośrednio w miejscu pracy urządzeń u naszych klientów – Serwis On-Site. W tym celu firma NTT System S.A., wyselekcjonowała grupę najlepszych, jednocześnie najbardziej doświadczonych techników i w oparciu o te właśnie atrybuty, utworzyła dział Serwisu On-Site. Usługa ta dedykowana jest dla najbardziej wymagających klientów, mających najwyższe oczekiwania w stosunku co do jakości, skuteczności oraz reakcji wsparcia technicznego. Wszystko po to, by przyjemność i satysfakcja podczas korzystania z naszych produktów była jeszcze większa.
W przypadku gdybyście Państwo stwierdzili jakąkolwiek nieprawidłowość podczas korzystania z komputera NTT, zapraszamy
do skontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 760-73-90. Nasi koordynatorzy przeprowadzą
z Państwem konsultację, podejmą próbę naprawy usterki przez telefon, bądź też przyjmą zgłoszenie i ustalą szczegóły realizacji naprawy.
Usługa ta obecnie dostępna jest na terenie Warszawy i okolic.
„Regulamin świadczenia płatnej usługi serwisu wyjazdowego”
Jeśli planują Państwo zakupić nowy komputer lub zakup taki został dokonany w okresie ostatnich 30 dni udostępniamy możliwość wykupienia certyfikatu serwisu On-Site, uprawniającego
do bezpłatnego świadczenia usług gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu przez okres od, 12 do 36 miesięcy.
Ta konkretnie usługa dostępna jest już na terenie całego kraju.
W celu zapoznania się ze szczegółami tej opcji zapraszamy
do skontaktowania się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 760-73-90.
Wszelkie informacje dostępne są również pod linkiem poniżej: